» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
179 / 179
»
»»

Gregor P ::

... kaj nogo z gasa?!? Kje pa ... do konca dasko in Geronimoooooo:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

m0LN4r ::

If in doubt flat out.
Collin McRae

@Whale
Hvala za slike, to je uporabna informacija.
Ampak se kr neverjetno. Nobene guzve, omejitve na AC...
Jaz tudi dosegam cez 100kmh iz D dol do Slo, ampak je kr velik delov z 80 in 60 vmes, kjer pa je pol pospesevanja veliko.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

a_borlak ::

gogocak je izjavil:

a_borlak je izjavil:

Jep, dinamična, ki mi upošteva še sončno elektrarno in zna polniti tudi z 22kW, čeprav imam 3x20A priklop. Aja, ne razmišljaj o ničemer drugem, čeprav so dinamične dražje, po možnosti vzemi takšno, ki se jo da programirati za časovne bloke. EV Polnilnice ima kar dober izbor, mirno jih pokliči. Imam Zappija, pred leti je bil odličen izbor, danes so še drugi, podobni, ponujajo celo več za isti denar.


Koliko inas obracunsko moc?
To z soncno elektrarno je koristno dokler ne uvedejo casovne bloke torej se 2 meseca, pol pa tusti, ki nimamo doma baterij, polnimo samo se ponoci, ko bo najbolj ugodno...Ali?


Cena takega Zappija?


Zappi je okoli 1100€, priključno moč imam kot sem napisal 3x20A, se pravi max, kar bi lakho izkoristil iz omrežja je 14kW, ampak če sončna dela recimo 10kW, potem lahko Zappi daje od sebe tudi 22kW. Je pa res, da se bodo taki heci končali z novimi bloki. Čez dva meseca boš polnil ali ponoči na polno ali čez dan v eko načinu, se pravi koristil viške sončne in čim manj ali nič vlekel iz omrežja.

DamijanD ::

Kako pa pametne polnilnice dobijo informacijo o trenutni porabi hiše in o proizvodnji sončne?

BigWhale ::

m0LN4r je izjavil:


Ampak se kr neverjetno. Nobene guzve, omejitve na AC...


Vse to je blo in precej tega se vidi tudi na grafu.

Ce gres pa se kaj prebrati o statistiki, samplingu, povprecjih in tako naprej, bos pa razumel tudi zakaj je graf tak kot je. :)

gogocak ::

DamijanD je izjavil:

Kako pa pametne polnilnice dobijo informacijo o trenutni porabi hiše in o proizvodnji sončne?


verjetno kaka povezava na že obstoječe kable iz omrežja ali sončne? nekaj butnil na pamet:)
Mene bolj zanima ta podatek: a niso vse sončne elektrarne brez baterij vezane na omrežje tako, da ti vedno vso pridelano elektriko oddaš v omrežje in nato vse kar rabiš vzameš iz javnega omrežja??? vsaj meni je bilo to tako rečeno, če poklekne javno omrežje jaz nimam elektrike kljub moji sončni elektrarni.

DamijanD ::

Ja pa ne. Brez obrežja tvoj inverter ne bo deloval (predvsem zaradi varnosti).
Ampak ti oddajaš v omrežje samo kar ne porabiš sam (torej samo višek). Torej elektro števec ne vidi -10 in +2 ampak samo -8

gogocak ::

če je tako, bi res lahko pol viške elekrarne pobiral za polnjenje avta. Koliko stane taka pametna polnilnica?

Reaper ::

m0LN4r je izjavil:

If in doubt flat out.
Collin McRae

@Whale
Hvala za slike, to je uporabna informacija.
Ampak se kr neverjetno. Nobene guzve, omejitve na AC...
Jaz tudi dosegam cez 100kmh iz D dol do Slo, ampak je kr velik delov z 80 in 60 vmes, kjer pa je pol pospesevanja veliko.


Saj tebi bi bilo najbrž neverjetno tudi, če bi sam peljal in imel takšno porabo, takrat bi najbrž bil kriv računalnik, ker računa narobe.

PS, BigWhale je te slike pofejkal z AI, v resnici njegov M3 porabi 11,4 kWh/100 km pri povprečni hitrosti 112 km/h. Ampak te ni želel razdražiti pa je dal tebi bolj prijazne številke. Še vedno neverjetne očitno, ker ni to kar si želel videti oz. si upal, da boš videl. Dodatno hrano za trollanje. Bo očitno kmalu nastopila troll dieta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Reaper ()

Be0nc ::

Tesla še vedno brez rešitve za vse tiste nesrečneže z vibracijami od 80 kmh naprej.

Si ne morem predstavljat - zapraviš 43k+ za avto, zadeva trese do te mere, da ne moreš peljat po pol ure vožnje. In vse kar je Tesla pripravljena naredit je to, da ti še n-tič nacentrira gume. Shitty experience :S Na srečo je takih, ki gredo po pravno pomoč vsak dan več.

Reaper ::

Pravilno, če bi moj tresel bi ga peljal nazaj in ga naj imajo. Je pa res zanimivo, da ne ugotovijo v čem je problem. Moj je imel minimalne vibracijo ob prevzemu in vožnji domov ampak je to bilo od novih gum, avto je stal na ladji nekaj časa. Po nekaj kilometrih je izzvenele in to je bilo to.

Gambino ::

Be0nc je izjavil:

Tesla še vedno brez rešitve za vse tiste nesrečneže z vibracijami od 80 kmh naprej.

Si ne morem predstavljat - zapraviš 43k+ za avto, zadeva trese do te mere, da ne moreš peljat po pol ure vožnje. In vse kar je Tesla pripravljena naredit je to, da ti še n-tič nacentrira gume. Shitty experience :S Na srečo je takih, ki gredo po pravno pomoč vsak dan več.



In kaj se ti sekiraš, saj nimaš tesle, nimaš niti denarja za njo!

Večina, ki jih ima s tem nima problemov!
Avto je pa še zmeraj svetlobno leto pred pol izdelki iz nemčije za ta denar!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

Utk ::

Vsake 3 dni napisat "še vedno", in to čez vikend, je tudi najmanj kretensko. Normalno, da se v treh dneh ni kaj dost spremenilo, sploh pa ne v soboto in nedeljo.

teslam2 ::

BigWhale je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Na internetu so ze vedno rekli, pics or it didn't happen.
Si se ti lepo peljal tam povprecno najvec 100


O jezus kristus no ... Daj odrasti ze, cas bi ze bil.

Evo, trip s pravilnimi stevilkami. Povprecna hitrost po AC je bila 113km/h od pocivalisca Jasenovac, do pocivalisca Ogulin. Na prvem pocivaliscu se je jedel sendvic, na drugem se je pila kava. Polnil nisem. Poraba je bila 145kW/km.


kje ti zlozi skupaj tak trip report?

c3p0 ::

Be0nc je izjavil:

Tesla še vedno brez rešitve za vse tiste nesrečneže z vibracijami od 80 kmh naprej.

Si ne morem predstavljat - zapraviš 43k+ za avto, zadeva trese do te mere, da ne moreš peljat po pol ure vožnje. In vse kar je Tesla pripravljena naredit je to, da ti še n-tič nacentrira gume. Shitty experience :S Na srečo je takih, ki gredo po pravno pomoč vsak dan več.


Kaj pa je krivo? Tovarniško zanič optika avta? Se ne da zravnat? Če je to res, je še en epic fail, zraven odsotnosti radarja, ročk za žmigavce, itd.

a_borlak ::

Da, točno tako je. Če ni javnega omrežja, ti sončna brez lastnega baterijskega zalogovnika ne dela.

gogocak ::

a_borlak je izjavil:

Da, točno tako je. Če ni javnega omrežja, ti sončna brez lastnega baterijskega zalogovnika ne dela.


Jp, je pa vsaj to vredu, da ko imas sonce lahko vleces dosti elektrike, razliko plus koliko imas doloceno moč v danem bloku, ne da bi placeval penale. Vsaj nekaj ;)

Ima kdo original tesla zadnjo kljuko za prevoz koles? Me zanima nosilnost.

Hvala

BigWhale ::

teslam2 je izjavil:


kje ti zlozi skupaj tak trip report?


Aplikacija Tessie, mas pa tud druge nacine. Lahko tud sam potegnes podatke s Teslinega APIja.

Reaper ::

gogocak je izjavil:

a_borlak je izjavil:

Da, točno tako je. Če ni javnega omrežja, ti sončna brez lastnega baterijskega zalogovnika ne dela.


Jp, je pa vsaj to vredu, da ko imas sonce lahko vleces dosti elektrike, razliko plus koliko imas doloceno moč v danem bloku, ne da bi placeval penale. Vsaj nekaj ;)

Ima kdo original tesla zadnjo kljuko za prevoz koles? Me zanima nosilnost.

Hvala


Jaz sem vzel kljuko, za novi Model 3 piše 55 kg, za MY pa nekaj čez 70 kg. Tu najdeš vse informacije: https://www.tesla.com/ownersmanual/mode...

gogocak ::

55 kg ni glih dosti, posebej ce imas 3 kolesa. Me zanima, ce das to drugje delat a bi lahko bila nosilnost vecja, ali si omejen na teh 55 kg?

mikhaair ::

Pa saj ima večina avtomobilov tam okrog 50 kg, plus seveda nosilci isto. Ne vem če je kaj dosti nosilcev preko 50 kg.

m0LN4r ::

mikhaair je izjavil:

Pa saj ima večina avtomobilov tam okrog 50 kg, plus seveda nosilci isto. Ne vem če je kaj dosti nosilcev preko 50 kg.

Je to Stützlast? 50Kg majo mali avti ala Polo snemljivo, fix aftermarket pa 75kg, Golf ma 80kg, Tiguan pa ima v prometni napisano 100kg.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

gogocak ::

50 kg imasta ze dve elektricna kolesa sama po sebi, kje je se pol teza nosilca...

gogocak je izjavil:

50 kg imasta ze dve elektricna kolesa sama po sebi, kje je se pol teza nosilca...



Bom moral vse enkrat posteno pretehtat doma :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gogocak ()

mikhaair ::

Kot sem rekel, moraš pogledat tudi specifikacije nosilca. Za električna pa itak baterija ven da prideš na dovoljeno težo.

gogocak ::

A je vedno bila cena tesle 3 SR 40 tisoč, ali je kaka akcija trenutno?

A si vedno omejen za lizing s pologom manj kot 25000? Ker ce bi bila moznost bi dal vec pologa in imel manj lizinga, samo ker nimam s tem izkusenj ne vem. Pol ze bolje vse naenkrat placat...

Reaper ::

Prej je bila cena 42.000 € za SR. Nekaj tednov nazaj so jo znižali na 40.000 €.

Glede lizinga in pologa pa mogoče najbolje direktno kontaktirati Sparkasse Lizing za to informacijo. Poveš, da kličeš glede lizinga za Teslo, ker imajo za njih drugačne pogoje.

Utk ::

Ma kak lizing, vzameš na ekoskladu kredit z več kot pol nižjimi obrestmi.
««
179 / 179
»
»»