» »

kako da tožim ford slovenija in kaj lahko dosežem?

kako da tožim ford slovenija in kaj lahko dosežem?

helium1 ::

Na zelo kratko, mašina dela čuden zvok pri pospeševanju, avto ima samo 31.000km...
Večkrat smo se dobili z možem od poprodaje, pa niso popravili napake. Priznali so da zvok ni normalen, ne morejo pa ugotovit kaj je narobe.
Jaz jih mam poln kurac, za avto sem dal 27.000€. Zdej v ponedeljek se spet dobimo, itak že vem da bo rekel 'ja če se poslabša pridi' al kej v tem nategunskem stilu.
Jaz se bojim da ko mi poteče jamstvo čez 3 leta, bom imel probleme.
Avto se zelo malo vozi, v 2.5 leta sm naredil samo 31.000km.
Drugače avto pelje normalno, samo ta zvok se mi bo zmešalo res en dan in bom avto zapalil al se zabil v Ford objekt na flajšmanovi, kot je naredil en na Kitajskem.

Zdej če v ponedeljek spet ne bo napredka, me zanima kako da jih tožim , kolko bi to stalo in kaj lahko dosežem.
Druga opcija je pa prodat avto fordu in zgubit ogromno denarja, avto na mobile.de ocenjen na 20.500€ oni pa so mi ponudli cifro da kot da denar raste na drevesu.
  • predlagalo izbris: Groot ()

Old Spice ::

Pa ga daj za teh 20k pri nas na avto.net pa je?

helium1 ::

Old Spice je izjavil:

Pa ga daj za teh 20k pri nas na avto.net pa je?

ma naj ga kupi ford in naj se on ukvarja z stranko ki jih bo lovil z sekiro.
Jaz da ga prodam na avto net s tem zvokom me stranka ubije da je kaj narobe. Nočem met težav

denabiker ::

A lahko uveljavljaš morda v tujini, vem za primer, ko je tip popizdil pa je peljal avto na servis v D, pa so mu ga takoj zrihtal, tu se je pa zajebaval z našim servisom, da je živce izgubljal, pa non stop nadomestna vozila. NE vem kako je reševal s stroški potem.
Vem tudi za primer enega znanega prodajalca in serviserja v Celju, ko je najbolj izkušen mehanik šel na dopust in so malo manj izkušeni in praktikanti delali dobesedno kaos na servisu. Da ne omenjam, da so še nalagali SW enim strankam in nekaj narobe naredili, da so imeli še druge probleme. HOčem povedati, da marsikje niso dobri mehaniki...

helium1 ::

denabiker je izjavil:

A lahko uveljavljaš morda v tujini, vem za primer, ko je tip popizdil pa je peljal avto na servis v D, pa so mu ga takoj zrihtal, tu se je pa zajebaval z našim servisom, da je živce izgubljal, pa non stop nadomestna vozila. NE vem kako je reševal s stroški potem.
Vem tudi za primer enega znanega prodajalca in serviserja v Celju, ko je najbolj izkušen mehanik šel na dopust in so malo manj izkušeni in praktikanti delali dobesedno kaos na servisu. Da ne omenjam, da so še nalagali SW enim strankam in nekaj narobe naredili, da so imeli še druge probleme. HOčem povedati, da marsikje niso dobri mehaniki...

ja v Trst bi ga lahko peljal. Avto ima garancijo. Samo nevem kako je to čezmejno...

Zadnji mail pa sm jim točno to napisal 'Se vidi da smo na balkanu ker če bi živel v nemčiji bi blo to že rešeno'

Evo zdej sem se vozil malo na kavo, pa je lih kanček delal tega zvoka. Malo se je umirilo, definitivno pa je nekaj narobe in nočem zjebat avta se vozit s tem zvokom, te debili priznajo da ni okej zvok, popravit pa se ne lotijo oz. ugotovit kaj bi blo.
Tega zvoka avto ni delal ko je bil nov. In frend ima Pumo, z isto mašino kot mojo, mHEV 155 konjev 1.0 in mu tega zvoka ne dela.
Je pa res da je prišel z novim modelom focusa iz ljubljane, z isto mašino in je delal isti zvok kot moj. To pa ne pomeni da je zvok okej. To so nek defekt v teh 155 mHEV mašini, ki ga je treba rešit,
Ko sem prvič pokazal zvok v kopru, je panično odprl havbo in začel gledat kaj je to sranje od zvoka.

Prokleti nategatorji, garancija in jamstvo za lepo videt.

joez7 ::

Tole je mali hibrid z 3v ecobust 1.0 motorjem.
Včasih je problem v 3v motorju. Mel sosed podobne probleme na drugi firmi z 3v motorjem.
Je tud mehanik, in na koncu ugotovil, da ob določenih obratih vibrira zaščitna pločevina okoli katalizatorja - turbine. Mu ni uspelo rešit, in je zamenjal avto prvo za GDI,
pa nato TD (verjetno vrgel nekaj denarja proč, in se zaklel - da mlinčka nikoli več.)

Z sevisi - vedno zahtevaj pisno reklamacijo, probaj na generalnem FORD servisu.
Včasih si pa presenečen tudi na kakem lokalnem, ponavadi v času garancije rešujejo samo če obstaneš. Potem iščejo oddobritev od generalnega (povračilo).
Nekateri servisi so dobri za menjavo olja, potem pa zmanjka. Jim dobri mehaniki pobegnejo privat.
Pa velik sreče in ŽIvčkov. ?

Dober dan ::

A lahk mal posnameš zvok in deliš? Moj 1.5 pa cuka na žive in mrtve pri 1500 obratih. Malo gor, ali malo dol z obrati pa je vse vredu. Je pa fora, da je smetišna kanta 2 meseca iz garancije :8)

joez7 ::

Dober dan je izjavil:

A lahk mal posnameš zvok in deliš? Moj 1.5 pa cuka na žive in mrtve pri 1500 obratih. Malo gor, ali malo dol z obrati pa je vse vredu. Je pa fora, da je smetišna kanta 2 meseca iz garancije :8)


Simptomi : EGR ali nastavitev variabilne turbine. Kolega rešil z menjavo zračnega filtra (zgleda, pozabili zamenjat ....)

helium1 ::

joez7 je izjavil:

Tole je mali hibrid z 3v ecobust 1.0 motorjem.
Včasih je problem v 3v motorju. Mel sosed podobne probleme na drugi firmi z 3v motorjem.
Je tud mehanik, in na koncu ugotovil, da ob določenih obratih vibrira zaščitna pločevina okoli katalizatorja - turbine. Mu ni uspelo rešit, in je zamenjal avto prvo za GDI,
pa nato TD (verjetno vrgel nekaj denarja proč, in se zaklel - da mlinčka nikoli več.)

Z sevisi - vedno zahtevaj pisno reklamacijo, probaj na generalnem FORD servisu.
Včasih si pa presenečen tudi na kakem lokalnem, ponavadi v času garancije rešujejo samo če obstaneš. Potem iščejo oddobritev od generalnega (povračilo).
Nekateri servisi so dobri za menjavo olja, potem pa zmanjka. Jim dobri mehaniki pobegnejo privat.
Pa velik sreče in ŽIvčkov. ?


hm to kar ti praviš, zna bit točno to kar je narobe. Bom posredoval naprej te podatke, hvala.

Dober dan je izjavil:

A lahk mal posnameš zvok in deliš? Moj 1.5 pa cuka na žive in mrtve pri 1500 obratih. Malo gor, ali malo dol z obrati pa je vse vredu. Je pa fora, da je smetišna kanta 2 meseca iz garancije :8)


Sm slišal ja da 1.5 ecoboost majo težave. Sem probal snemat, a je zelo težko snemat ker telefon ni dovolj občutljiv, bi rabil nekaj da bolje posname. Zvok je tak mogoče kovinski al pa nekako me spominja na pralni stroj. v glavnem zvok da se ti zmeša od živcev

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: helium1 ()

A. Smith ::

"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

donvito ::

A. Smith je izjavil:

katastrofalen zvok mašine. Nov avto. Nočejo priznat napake
A je tukaj kakšna podobnost?

Je, z avtorjema teme.

joez7 ::

Pri nekaterih modelih omili težave menjava olja - z oljem druge znamke (še posebej pri hidravličnih dročnikih) je včasih prav zanimivo....

nejc_nejc ::

Ce napaka, ki jo slisijo, ni popravljena, ga ne smeš odpeljati. Sledi spodaj....

Če ima kupljen izdelek napako in je v garanciji, lahko prvenstveno zahtevate odpravo napak (popravilo). Šele če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni, vam mora proizvajalec zamenjati izdelek z enakim, novim in brezhibnim izdelkom.

Pobes ::

Mi imamo Forda Transit connect. cca 30.000km

Vsak mesec je na servisu ker ne naredi regeneracije do konca. Finta je da noben ne ve kdaj bo začel delat regeneracijo in kdaj bo končal. Greš delat 100km nič. greš v lokalno trgovino začne delat regenracijo in itak jo ne konča. nekajkrat tako... opozorilo in via na servis delat prisilno regeneracijo. vsakič ob 150€
Radio je crknil, kaže le uro. Tipke se lepijo in ostajajo noter ko pritisnes na njih, se posebaj na volanu.

Avto je dokaj nov (3 leta), redno na servisu . AMpak ob zadnjem problemu ko je pri turbini poškodovalo neko cev, smo plačali 300€, ker so nekje vmes pozabili vpisat en servis vmes in s tem prekinili garancijo . in sedaj se lahko obrišem pod nosom glede težav.

bbbbbb2015 ::

helium1 je izjavil:

Na zelo kratko, mašina dela čuden zvok pri pospeševanju, avto ima samo 31.000km...
Večkrat smo se dobili z možem od poprodaje, pa niso popravili napake. Priznali so da zvok ni normalen, ne morejo pa ugotovit kaj je narobe.
Jaz jih mam poln kurac, za avto sem dal 27.000€. Zdej v ponedeljek se spet dobimo, itak že vem da bo rekel 'ja če se poslabša pridi' al kej v tem nategunskem stilu.
Jaz se bojim da ko mi poteče jamstvo čez 3 leta, bom imel probleme.
Avto se zelo malo vozi, v 2.5 leta sm naredil samo 31.000km.
Drugače avto pelje normalno, samo ta zvok se mi bo zmešalo res en dan in bom avto zapalil al se zabil v Ford objekt na flajšmanovi, kot je naredil en na Kitajskem.

Zdej če v ponedeljek spet ne bo napredka, me zanima kako da jih tožim , kolko bi to stalo in kaj lahko dosežem.
Druga opcija je pa prodat avto fordu in zgubit ogromno denarja, avto na mobile.de ocenjen na 20.500€ oni pa so mi ponudli cifro da kot da denar raste na drevesu.


Moj predlog je, da se avta znebiš, bodisi staro-za-novo, torej avto daš noter, doplačaš in dobiš avto z drugačnim motorjem, kot je ta.

Na sodniji ne boš dosegel nič. Tam se bodo prvenstveno ukvarjali z vprašanjem ali avto funkcionlno pelje - in avto dejansko pelje. In boš tožbo izgubil.

Preden pa to narediš, pa še lahko poskusiš najti največje stručkote v državi, da bodo poskusili pomagati ti.

Jaz ti bom opisal dve moji izkušnji, da boš vedel, o čem govorim.

Renault Espace mi je služil zelo dobro - v dveh letih je nabral čez 120.000km. Bille je dejansko izven garancije, ki je bila 3 leta ali 100k. Če sem v ovinek bremzal malo bolj agresivno,da je avto malo počepnil, je naredilo 'klonk' ampak tako hudo, da sem se prvič ustavil in šel gledat,če imam še vsa kolesa.

Na servisu me niso jebaval 2%, ker so rekli, kaj bi jaz rad, a nov avto, namesto tega z 120kkm.
Prišel sem do imena človeka, ki je sicer delal kot nek kontrolor kvalitete v Novem Mestu je bil pa svojčas testni voznik, samo je bil že malček star, pa se mu ni več dalo okrog furat za Renault.

Prišel je osebno, demonstriral sem mu klonk, nakar je na servisu dvignil avto pregledal in premeril in je rekel, da ve kaj je narobe. Vpetje motorja je imelo neko gumasto podložko,ki je imela neko podložko, ob bremenitvi s strani se je cela stvar premaknila za par mm in je naredilo klonk. Par mesecev kasneje so me iz servisa poklicali, da so dobili 'mandatory refit', vgradili o neke druge podložke, lahko sem bremzal, da je avto spodnašlo zadaj, klonka pa več ni bilo.

Drugi tak primer sem imel z Oplom Vectro. Avto je sicer imel 350kkm (vem, pri meni noben avto nima lahkega življenja), pa semi je zdelo, da je avto izpraznil akumulator v recimo 10 dneh. Meni je to bilo nenormalno, pa zopet na servisu so me odpikali, kaj bi jaz rad nov avto ali kaj?

Meni je ta izpraznitev bila problem, ker sem šel na pot v Nemčijo in poo 7 dneh je avto komaj vžgal. Osmi dan bi verjetno komaj obrnil motor pri vžigu.

Hodil sem od servisa do servisa, nič. V Ljubljani, na koncu Dunajske je en tip montiral avto alarme, zanj so mi rekli, da je bil za Opel nek mehanik ekspert, samo je šel na svoje in je montiral alarme. Prišel sem k njemu, opisal sem mu problem, poslušal me je in je brez besed odprl havbo, vzel en rele iz ohišja, zginil v pisarni, prišel ven za 15 minut - je rekel, ta rele se zatika, ko avto izklopi elektrko, ta rele ne izklopi enega vezja v avtu in imam majhen parazitski tok. Je rekel, da je razdrl rele, da je rele strošen, da sicer zdaj dela, samo zna biti, da ne bo dolgo.
In res - avto je v nulo delal. Sem pa avto prodal, ko je bil že krepko čez 350kkm, ter sicer opozoril kupca, naj rele menja.

V bistvu moraš najti eksperta, ki se na Forde dobro spozna.

pegasus ::

bbbbbb2015 je izjavil:

na servisu so me odpikali, kaj bi jaz rad nov avto ali kaj?
Na Subaru servisih česa takega ne doživiš :D

denabiker ::

KO to bereš lahko prideš do zaključka, da je treba avto tak kupit pa magari X znamke, samo da bodo imeli ti servisi X znamke spoštljiv in strokoven odnos do kupcev potem pri servisih, uveljavljanju reklamacij, popravil itd.
Najbolje me razjezi, da so vsi sladki,ko greš kupit avto, vse obljubijo, vse...potem ko moraš kaj rihtat, pa je tak....lahko povem ravno od sodelavke primer, kupila tudi Forda, sladki in prijazni pri nakupu (znan prodajalec v okolici CE), zdaj je pa totalno razočarana nad odnosom, ko je popravljala avto zaradi poškodb toče, ji je ornk stolklo par mesecev star avto, pa še nekaj dodatne opreme si je zaželela in to so same obljube in nategovanja.

jeremenen ::

Še moja izkušnja: avto začel belo kadit. Velik pooblaščen servis: "ni druge, avto menjat", mali pooblaščen servis: "lahko vam menjamo mašino, 3-6k", mehanik s svojo delavnico: "to je ful dela razstavit mašino in pogledat" (avto stal pri njemu 1 tedn, ni niti havbe odprl. Mehanik, ki specializiral na obnovo mašin: "okol Novega Mesta dela to sicer en za 1,6k, ampak za tak dnar se meni ne splača. Za 2,4k vam lahko naredim v enem tednu". Blo narejeno za tak dnar v enem tednu s slikami razdrte mašine in stanjem batov.

Kot so že drugi omenli. Danes je pooblaščen servis še sam trgovina in par srednješolskih vajencev, ki dela enostavna dela na dragih avtih. Potem maš najstre, ki majo svoje delavnice, ampak vejo, da je veliko dela, in ne grejo delat (ker se bolj splača prodat olje in je manj dela). Potem so še pa mehaniki, ki so se prav specializirali v neko dejavnost e.g. obnova motorja (menjava batnih obročkov, tesnil etc.). Najprej je treba ugotovit kam ta problem spada (menjalnik, zavore, motor etc.) in potem najt nekoga, ki sam to dela.

Mogoče greš na lokalni AMZS, da poskušajo ugotovit vsaj kaj bi blo in za kak nasvet, ampak če bo veliko dela, te bodo itak odslovili. In takrat vprašaj, če koga priporočajo.

Zgodovina sprememb…

celje ::

jaz imam (avto kupljen nov) menjano v garanciji: kompleten izpuh, neko elektroniko za olje, neko zadevo za gorivo, vse gume okrog oken, nekaj za vbrizg in dvakrat akumulator. avto sedaj star stiri leta. tretji akumulator zopet crknil. avto v garanciji a akumulator ne (baje samo dve leti). ok, mi na servisu zamenjajo (cetrtino akumulatorja - ja jaz sem tudi to prvic slisal, sestavljen akku iz kondenzatorjev, vezja,...) cetrina aku-ja 280 eur. cel akku z menjavo cca 1400 eur.
naslednji dan mi avto napise: prazen akku, zazenite motor? servis pravi, pripeljite nazaj po praznikih.
je pa zanimivo, da drug avto pri hisi (samo druge barve - ista znamka in model, letnik,..) nima nobenih problemov. prevozenih pa ima malenkost vec.

A. Smith ::

celje je izjavil:

jaz imam (avto kupljen nov) menjano v garanciji: kompleten izpuh, neko elektroniko za olje, neko zadevo za gorivo, vse gume okrog oken, nekaj za vbrizg in dvakrat akumulator. avto sedaj star stiri leta. tretji akumulator zopet crknil. avto v garanciji a akumulator ne (baje samo dve leti). ok, mi na servisu zamenjajo (cetrtino akumulatorja - ja jaz sem tudi to prvic slisal, sestavljen akku iz kondenzatorjev, vezja,...) cetrina aku-ja 280 eur. cel akku z menjavo cca 1400 eur.
naslednji dan mi avto napise: prazen akku, zazenite motor? servis pravi, pripeljite nazaj po praznikih.
je pa zanimivo, da drug avto pri hisi (samo druge barve - ista znamka in model, letnik,..) nima nobenih problemov. prevozenih pa ima malenkost vec.

A je ta tvoj avto hibrid?
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

helium1 ::

jeremenen je izjavil:

Še moja izkušnja: avto začel belo kadit. Velik pooblaščen servis: "ni druge, avto menjat", mali pooblaščen servis: "lahko vam menjamo mašino, 3-6k", mehanik s svojo delavnico: "to je ful dela razstavit mašino in pogledat" (avto stal pri njemu 1 tedn, ni niti havbe odprl. Mehanik, ki specializiral na obnovo mašin: "okol Novega Mesta dela to sicer en za 1,6k, ampak za tak dnar se meni ne splača. Za 2,4k vam lahko naredim v enem tednu". Blo narejeno za tak dnar v enem tednu s slikami razdrte mašine in stanjem batov.

Kot so že drugi omenli. Danes je pooblaščen servis še sam trgovina in par srednješolskih vajencev, ki dela enostavna dela na dragih avtih. Potem maš najstre, ki majo svoje delavnice, ampak vejo, da je veliko dela, in ne grejo delat (ker se bolj splača prodat olje in je manj dela). Potem so še pa mehaniki, ki so se prav specializirali v neko dejavnost e.g. obnova motorja (menjava batnih obročkov, tesnil etc.). Najprej je treba ugotovit kam ta problem spada (menjalnik, zavore, motor etc.) in potem najt nekoga, ki sam to dela.

Mogoče greš na lokalni AMZS, da poskušajo ugotovit vsaj kaj bi blo in za kak nasvet, ampak če bo veliko dela, te bodo itak odslovili. In takrat vprašaj, če koga priporočajo.

ne smem nikamor drugam pustit šlatat avto kot na pooblaščenemu Fordu, ker je v garanciji oz. jamstvu. Lahko mogoče grem probat v Trst.

V Kopru nevejo ugotovit kaj je , pol pa pride 'mojster' iz Ljubljane, za ford slovenija (poprodaja) in že 3x smo se dobili in nič rešli. Pregledali parametre, računalnik bla bla, nič rešeno. V ponedeljek se spet dobimo, vedno sem bil prijazen mislim da bom tokrat spremenil obnašanje na nesramno in še malo kričanja.

Tody ::

Poglej skrita napaka in garancijo za to. Zahtevajte nov avto, omemba odvetnika, tržne inšpekcije in podobno po navadi pomaga. Noben ti ne bo dal nič na lepe oči.

jeremenen ::

helium1 je izjavil:

jeremenen je izjavil:

Še moja izkušnja: avto začel belo kadit. Velik pooblaščen servis: "ni druge, avto menjat", mali pooblaščen servis: "lahko vam menjamo mašino, 3-6k", mehanik s svojo delavnico: "to je ful dela razstavit mašino in pogledat" (avto stal pri njemu 1 tedn, ni niti havbe odprl. Mehanik, ki specializiral na obnovo mašin: "okol Novega Mesta dela to sicer en za 1,6k, ampak za tak dnar se meni ne splača. Za 2,4k vam lahko naredim v enem tednu". Blo narejeno za tak dnar v enem tednu s slikami razdrte mašine in stanjem batov.

Kot so že drugi omenli. Danes je pooblaščen servis še sam trgovina in par srednješolskih vajencev, ki dela enostavna dela na dragih avtih. Potem maš najstre, ki majo svoje delavnice, ampak vejo, da je veliko dela, in ne grejo delat (ker se bolj splača prodat olje in je manj dela). Potem so še pa mehaniki, ki so se prav specializirali v neko dejavnost e.g. obnova motorja (menjava batnih obročkov, tesnil etc.). Najprej je treba ugotovit kam ta problem spada (menjalnik, zavore, motor etc.) in potem najt nekoga, ki sam to dela.

Mogoče greš na lokalni AMZS, da poskušajo ugotovit vsaj kaj bi blo in za kak nasvet, ampak če bo veliko dela, te bodo itak odslovili. In takrat vprašaj, če koga priporočajo.

ne smem nikamor drugam pustit šlatat avto kot na pooblaščenemu Fordu, ker je v garanciji oz. jamstvu. Lahko mogoče grem probat v Trst.

V Kopru nevejo ugotovit kaj je , pol pa pride 'mojster' iz Ljubljane, za ford slovenija (poprodaja) in že 3x smo se dobili in nič rešli. Pregledali parametre, računalnik bla bla, nič rešeno. V ponedeljek se spet dobimo, vedno sem bil prijazen mislim da bom tokrat spremenil obnašanje na nesramno in še malo kričanja.

"Uredba št. 461/2010 torej dopušča servisiranje vozil pri nepooblaščenih servisnih delavnicah, edini pogoj pa je, da so te registrirane za popravljanje in vzdrževanje vozil. Hkrati uredba dopušča tudi vgradnjo nadomestnih delov različnih izvorov, pri čemer je edini kriterij primerljiva kakovost nadomestnih delov.". Ne se pustit nategovat: https://www.amzs.si/motorevija/mobilnos...

Invictus ::

Moje pravilo:

Nikoli več ne kupi novega avta.

Kupil 2x, prvi ni imel problemov, pač simple avto, pri drugem so mi šlampasto montirali filter za gorivo, da je kapljalo po jermenu. Jermen se je strgal, imel veliko srečo da se ni zapletel nikamor, so mi na uradnem servisu povrnili vse stroške, ker je to delal moj mehanik.

Raje kupim rabljenega, naredim konkreten servis, pri svojem mehaniku, in vem kaj imam.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

celje ::

@smith: ni, je bencinar.

OutOfTheBox ::

Raje kupim rabljenega, naredim konkreten servis, pri svojem mehaniku, in vem kaj imam.


Ampak ne veš kaj je prejšnji lastnik z avtom vse delal, istočasno ne veš zakaj se rabljen avto prodaja. Razlogi so večinoma trije:

1. Lastnik se je avta po nekaj letih naveličal (avto je praviloma mlajši od 7 let)
2. Avto je za prejšnjega lastnika že star in je odslužil svoje (več kot 300k km)
3. Avto ima napako, ki moti prejšnega lastnika in se ga hoče rešit

Če dobiš #1 si zmagal. V tem primeru dobiš večinoma brezhiben avto, z odličnim razmerjem med ceno in tem kar si dobil. V tem primeru se načeloma strinjam, da se taki avti najbolj splačajo kupit ker so zgubili že skoraj pol vrednosti in so brezhibni (niso pa latest tech).

#2 je avto že zgaran in lahko se pojavijo v kratkem napake, čeprav jih trenutno nima.

#3 mislim da mi ni treba govort.


Tako da nakup rabljenega avta je en del loterije, si pa lahko možnosti za dober nakup izboljšaš že samo če pravo znamko avta izbereš. Npr povprečna toyota s 150k km od 50 letnega lastnika bo praviloma boljši nakup kot povprečen BMW s 150k km od 27 letnega lastnika.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Vedno kupujem Škode, trenutno Octavie, zaenkrat nimam problemov....

Eno toliko zgonil, da je reva na koncu izdihnila... Razneslo tisti mali 1,6l, 100 KM motor...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

TonyTony ::

Glede na to kako se sekiraš in koliko časa si izgubil, ti svetujem, da se pozanimaš pri odvetniku. Tvegaj pač teh 200-300 eur, pa boš vsaj vedel, na čem si in kakšne so realne možnosti uspeha. Nihče, ki ni pravnik, ti ne more svetovati, kaj je realno v tvojem primeru in kaj ne. In išči nekoga, ki ima izkušnje s tem specifičnem področjem. Plus ko avtohiše prejmejo dopis odvetnika, te hitro vzamejo malo bolj resno.
Ker to kar opisuješ, je res nedopustno. Človek skešira skoraj 30k, potem pa te imajo za norca...

bbbbbb2015 ::

OutOfTheBox je izjavil:

Raje kupim rabljenega, naredim konkreten servis, pri svojem mehaniku, in vem kaj imam.


Ampak ne veš kaj je prejšnji lastnik z avtom vse delal, istočasno ne veš zakaj se rabljen avto prodaja. Razlogi so večinoma trije:

1. Lastnik se je avta po nekaj letih naveličal (avto je praviloma mlajši od 7 let)
2. Avto je za prejšnjega lastnika že star in je odslužil svoje (več kot 300k km)
3. Avto ima napako, ki moti prejšnega lastnika in se ga hoče rešit


Dodal bi še četrti razlog, ki je pogost v Beneluxu, pri nas tega ni.
Avto je zaključil z leasingom, praviloma do 3 leta star, brezhibno vzdrževan, ker v Belgiji ni na tebi, da avto vzdržuješ. Skrbnik (firme ali lizing hiše) ti pove, kam in kdaj avto pripeljati, na tebi je, da se naslikaš tam. Strošek itak lizingojemalec plača.

Dodal bi še, da je razlog #3 stvar percepcije. Ženi sem kupil Opel Corso dolgo časa nazaj, avto imel 2500km, dobesedno, star morda 4 mesece. Avto je imel 1.0, ki ga je v prostem teku treslo. To je bil tricilindrski bencinar in to je pač bilo tako.

Prejšnji kupec tega tresenja ni mogel prenašati, zdelo se mu je, da to mora laufati, da lahko daš 2€ kovanec na dekl motorja.

Žena je bila super srečna, njej se je zdelo, da ni nobenega tresenja, itak. Tresenje je seveda bilo. Na servisu so zvišali obrate štand-gasa za nekih 250 obratov, menda so to bile pritožbe kupcev in celo tresenje je izginilo.

Kripto mesi ::

Shintaro ima spet dan odprtih vrat.

IL_DIAVOLO ::

Ocitno je še ta peščica Fordov, ki se vozi po Slo, preveč.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Blinder ::

Old Spice je izjavil:

Pa ga daj za teh 20k pri nas na avto.net pa je?


ali lahko damo temu nategunu vsaj značko png ker očitno njegov modus operandi za reševat probleme je da nategne nekoga drugega da mu jih preloži
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

OutOfTheBox ::

Dodal bi še, da je razlog #3 stvar percepcije. Ženi sem kupil Opel Corso dolgo časa nazaj, avto imel 2500km, dobesedno, star morda 4 mesece. Avto je imel 1.0, ki ga je v prostem teku treslo. To je bil tricilindrski bencinar in to je pač bilo tako.


Se strinjam. Nekoga določena stvar moti, drugega pa ista ne. Ampak kadar prodajaš avto je lepo povedat po pravici zakaj ga prodajaš, ne da potem na koncu kupec ugotovi da ga je prodajalec "nategnil".

IL_DIAVOLO ::

Nategnjen si vedno, samo vprašanje kako fejst oz. ce se ti splača popravljat avto.

Na trgu rabljenih vozil je bolj malo fairplaya.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Invictus ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Nategnjen si vedno, samo vprašanje kako fejst oz. ce se ti splača popravljat avto.

Na trgu rabljenih vozil je bolj malo fairplaya.

Saj je trg novih avtov isti.

Zato pa folk objavlja poste tukaj :D.

Če dam 3x manj za rabljen avto kot za nov, se ne bom sekiral ob okvari. Pri novem in nategovanju trgovca se pač bom.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Nikonja ::

Še ena opcija je nakup rabljenega vozila z garancijo, sicer je cena temu primerna, ampak vsaj delno imaš mir. Dvakrat sem že tko kupil avto in enkrat mi je garancija prišparala cca 2t eur na avto vrednosti 8t eur (menjalnik je šel po gobe).
Najlažje je kupit nov avto, ampak to je finančno gledano največja bedarija katero lahko narediš v življenju, posebej če ga kupuješ na kredit. Če ne moreš prišparat za ta avto v dveh letih potem ta avto ni zate! Ampak na balkanu je avto statusni simbol in nočeš bit edina piz...a kater nima 40t za novega 2.0 nemškega dizla.

OutOfTheBox ::

Najlažje je kupit nov avto, ampak to je finančno gledano največja bedarija katero lahko narediš v življenju


Ne velja za tiste k lahko avto skeširajo (takih ni malo). Absolutno gledano se bo nov avto manj kvaril kot katerikoli rabljen iste znamke. Normalno pa da pride do anomalij kot jo ima potencialno OP, ampak tega ni toliko kot pri rabljenih mašinah.

Za povprečnega slovenca s povprečno plačo bi pa zelo verjetno lahko trdil kar si napisal. 3 leta star avto, je lahko zgubil nekje med 20 in 35% cene, in ima zelo verjetno še garancijo, je dober nakup.

kriptobog ::

Nikonja je izjavil:

Še ena opcija je nakup rabljenega vozila z garancijo, sicer je cena temu primerna, ampak vsaj delno imaš mir. Dvakrat sem že tko kupil avto in enkrat mi je garancija prišparala cca 2t eur na avto vrednosti 8t eur (menjalnik je šel po gobe).
Najlažje je kupit nov avto, ampak to je finančno gledano največja bedarija katero lahko narediš v življenju, posebej če ga kupuješ na kredit. Če ne moreš prišparat za ta avto v dveh letih potem ta avto ni zate! Ampak na balkanu je avto statusni simbol in nočeš bit edina piz...a kater nima 40t za novega 2.0 nemškega dizla.


Z jamstvom in ne garancijo. In pri vecini vecjih problemov si s tem jamstvom lahko samo obrises rit. Pri prejsnjem sem dobil to zraven. So sle sobe, jamstvo je krilo eno sobo, ostale 4 sem moral sam.

joez7 ::

jeremenen je izjavil:

helium1 je izjavil:

jeremenen je izjavil:

Še moja izkušnja: avto začel belo kadit. Velik pooblaščen servis: "ni druge, avto menjat", mali pooblaščen servis: "lahko vam menjamo mašino, 3-6k", mehanik s svojo delavnico: "to je ful dela razstavit mašino in pogledat" (avto stal pri njemu 1 tedn, ni niti havbe odprl. Mehanik, ki specializiral na obnovo mašin: "okol Novega Mesta dela to sicer en za 1,6k, ampak za tak dnar se meni ne splača. Za 2,4k vam lahko naredim v enem tednu". Blo narejeno za tak dnar v enem tednu s slikami razdrte mašine in stanjem batov.

Kot so že drugi omenli. Danes je pooblaščen servis še sam trgovina in par srednješolskih vajencev, ki dela enostavna dela na dragih avtih. Potem maš najstre, ki majo svoje delavnice, ampak vejo, da je veliko dela, in ne grejo delat (ker se bolj splača prodat olje in je manj dela). Potem so še pa mehaniki, ki so se prav specializirali v neko dejavnost e.g. obnova motorja (menjava batnih obročkov, tesnil etc.). Najprej je treba ugotovit kam ta problem spada (menjalnik, zavore, motor etc.) in potem najt nekoga, ki sam to dela.

Mogoče greš na lokalni AMZS, da poskušajo ugotovit vsaj kaj bi blo in za kak nasvet, ampak če bo veliko dela, te bodo itak odslovili. In takrat vprašaj, če koga priporočajo.

ne smem nikamor drugam pustit šlatat avto kot na pooblaščenemu Fordu, ker je v garanciji oz. jamstvu. Lahko mogoče grem probat v Trst.

V Kopru nevejo ugotovit kaj je , pol pa pride 'mojster' iz Ljubljane, za ford slovenija (poprodaja) in že 3x smo se dobili in nič rešli. Pregledali parametre, računalnik bla bla, nič rešeno. V ponedeljek se spet dobimo, vedno sem bil prijazen mislim da bom tokrat spremenil obnašanje na nesramno in še malo kričanja.

"Uredba št. 461/2010 torej dopušča servisiranje vozil pri nepooblaščenih servisnih delavnicah, edini pogoj pa je, da so te registrirane za popravljanje in vzdrževanje vozil. Hkrati uredba dopušča tudi vgradnjo nadomestnih delov različnih izvorov, pri čemer je edini kriterij primerljiva kakovost nadomestnih delov.". Ne se pustit nategovat: https://www.amzs.si/motorevija/mobilnos...



To velja samo ja garancijo. Za jamstvo majo svoje pogoje. Preberi si pogoje v jamstvu. Je poučno branje.

IL_DIAVOLO ::

kriptobog je izjavil:

Nikonja je izjavil:

Še ena opcija je nakup rabljenega vozila z garancijo, sicer je cena temu primerna, ampak vsaj delno imaš mir. Dvakrat sem že tko kupil avto in enkrat mi je garancija prišparala cca 2t eur na avto vrednosti 8t eur (menjalnik je šel po gobe).
Najlažje je kupit nov avto, ampak to je finančno gledano največja bedarija katero lahko narediš v življenju, posebej če ga kupuješ na kredit. Če ne moreš prišparat za ta avto v dveh letih potem ta avto ni zate! Ampak na balkanu je avto statusni simbol in nočeš bit edina piz...a kater nima 40t za novega 2.0 nemškega dizla.


Z jamstvom in ne garancijo. In pri vecini vecjih problemov si s tem jamstvom lahko samo obrises rit. Pri prejsnjem sem dobil to zraven. So sle sobe, jamstvo je krilo eno sobo, ostale 4 sem moral sam.


Ce je bilo to res, potem je imel nemirne obrate v mirovanju, kar bi naceloma moral kupec rabljenega avta prvo biti pozoren, ce se kaj na mestu "zaganja".
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

bbbbbb2015 ::

Nikonja je izjavil:


Najlažje je kupit nov avto, ampak to je finančno gledano največja bedarija katero lahko narediš v življenju, posebej če ga kupuješ na kredit. Če ne moreš prišparat za ta avto v dveh letih potem ta avto ni zate! Ampak na balkanu je avto statusni simbol in nočeš bit edina piz...a kater nima 40t za novega 2.0 nemškega dizla.


Bedarija.

Jaz vam vsem želim, da si kupite avto za 40k € ali 80k €. Če denarja nimate, si ga izposodite. Če pa tudi to ni mogoče, ga ukradite, magari. Denar, ne avto.

Varnost na cesti je vprašanje kolektivne varnosti. Boljše avte imate, bolj bom hipotetično jaz varen.

Praktičen primer:
Kot pripravnik se peljem v takat relatvno novem službenem Golfu (relativno - cca pol leta star, že nabili 30kkm) v Ljubljano.

Posveti rdeča luč na semaforju, naša vrsta se je ustavila. Iz nasprotne strani se pripelje stara IMV katra značilne bež barve. Šofer vidi, da je rdeča - očitno ga je to presenetilo, avto sicer ni bil zelo hiter, ne vem, 50 km/h, ter po bremzi, da boga katra cela počepne.

Nakar mu kolesa blokirajo, malo ga na stran zasuka in se katra dobesedno zakotali točno proti meni. Nekako se je mene ognila, za par cm mimo mojega avta in z vso silo nabuta na havbo avta za mano.

kriptobog ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

kriptobog je izjavil:

Nikonja je izjavil:

Še ena opcija je nakup rabljenega vozila z garancijo, sicer je cena temu primerna, ampak vsaj delno imaš mir. Dvakrat sem že tko kupil avto in enkrat mi je garancija prišparala cca 2t eur na avto vrednosti 8t eur (menjalnik je šel po gobe).
Najlažje je kupit nov avto, ampak to je finančno gledano največja bedarija katero lahko narediš v življenju, posebej če ga kupuješ na kredit. Če ne moreš prišparat za ta avto v dveh letih potem ta avto ni zate! Ampak na balkanu je avto statusni simbol in nočeš bit edina piz...a kater nima 40t za novega 2.0 nemškega dizla.


Z jamstvom in ne garancijo. In pri vecini vecjih problemov si s tem jamstvom lahko samo obrises rit. Pri prejsnjem sem dobil to zraven. So sle sobe, jamstvo je krilo eno sobo, ostale 4 sem moral sam.


Ce je bilo to res, potem je imel nemirne obrate v mirovanju, kar bi naceloma moral kupec rabljenega avta prvo biti pozoren, ce se kaj na mestu "zaganja".


V pogojih jamstva je izrecno pisalo za okvare sob, da krijejo eno... Valda je bla menjava potrebna po 11 mesecih od nakupa. En mesec pred izrtekom jamstva :)) Ko se je a vto kupoval je bilo z avto vse ok. Ni bilo napak, lavfal je normalno. Od takrat pac vedno kupim nov avto pa je mir.

Zgodovina sprememb…

joez7 ::

Moja izkušnja. Naš ta novi (l.2016) nam je že pojedel za izredna popravila ~ 2k€ (Rabi poseben tester, aja serviser nam napovedal še - menjavo sklopke z vztrajnikom 800€ in nakaj malenkosti za 400€).
Naše 3 stare kante (iz 2 roke) pa samo redno vzdrževanje (egr pri 200kkm, gre v redno ali izredno?)
Tak da gledam, da kupim še enega EURO4, in upam, da bo mir.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cena servisa vozila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13417700 (4404) stara mama
»

Porsche Slovenija bolana cena servisa (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12432029 (14592) bbbbbb2015
»

Karavan do 13.000€ - kaj predlagate? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8111060 (7979) Utk
»

Kakšne izkušnje imate s Porše Slovenija? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21147717 (40843) xmetallic
»

Berlingo cuka vsako zimo (še v garanciji)

Oddelek: Na cesti
4410872 (7024) jobers2

Več podobnih tem